Andrei Istvan, francizat 5 to go Eva, ne povestește despre demersul lui ca antreprenor și despre ce l-a determinat să ia această decizie.

Inginer la bază, Andrei a lucrat timp de șapte ani pentru același angajator și a simțit nevoia de o schimbare: “Am ajuns într-un punct în care am simțit că am epuizat toate oportunitățile de a mă dezvolta pe plan profesional. În acel moment, am știut că este momentul să fac o schimbare și să îmi deschid o mică afacere.”

Astfel, datorită pasiunii pentru cafea, a început să se intereseze despre franciza 5 to go și posibilitatea de a-și deschide propriul business. Ceea ce l-a impresionat de la început a fost potențialul brand-ului. Andrei a văzut în 5 to go un nou început, prin care a reușit să-și îmbine pasiunea pentru cafea cu dorința sa de dezvoltare.

Deși ideea de brand românesc i-a motivat alegerea de a porni business-ul alături de 5 to go, el nu exclude ca pe viitor să-și dezvolte un business și în altă țară. Însă, pentru moment, este mulțumit de alegerea făcută și apreciază fiecare moment alături de familie: “Am ales să dezvolt o afacere în România, pentru că aici este locul meu natal și pentru că aici locuiesc împreună cu familia momentan. În acest punct al vieții mele, să mă ocup de un business pe plan local îmi oferă un confort psihologic și suportul familiei.”

Din ziua deschiderii și până în prezent, Andrei a avut parte de experiențe noi ce au avut un impact exponențial asupra vieții sale atât personale, cât și profesionale: “De când am deschis cafeneaua, am învățat cum să administrez un business și cum să-mi folosesc abilitățile de care dispun pentru a transforma munca mea într-un succes.”

Pentru Andrei, job-ul s-a transformat într-o activitate pe care o face cu plăcere. “Oamenii cu care interacționez îmi simt energia pozitivă.”, ne spune el. De aceea, momentele când clienții se bucură de serviciile oferite în cafenea și răspund cu un feedback pozitiv, este unul dintre cele mai semnificative pentru el: “Am parte de momente pline de satisfacție atunci când oamenii se reîntorc în cafeneaua mea cu zâmbetul pe buze și faptul că ei, clienții mei, sunt încântați și totodată mulțumiți de ceea ce pot eu să fac pentru ei, îmi face ziua mai buna.”

 

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *