Călin Țiplea este reprezentat al grupului B&B, unul dintre principalii parteneri 5 to go încă de la deschiderea primelor cafenele, devenind în timp un partener strategic. După o carieră de peste 18 ani în domeniul HoReCa, Călin s-a alăturat companiei B&B în vara anului 2015, an în care grupul de firme a devenit și unic importator al produselor Pro Caffee – Bristot și Vescovi.
B&B face parte dintr-un grup de firme cu capital integral românesc care desfășoară activități comerciale de peste 25 de ani pe piața din România. Divizia de cafea a companiei B&B se axează în principal pe relația cu restaurantele și cafenelele din București, dar și din țară, încercând totodată să transmită din cultura și tradiția italiană a cafelei.
“În relația cu 5 to go, suntem furnizori pe întreaga gamă de produse pe bază de cafea și nu numai, comercializate în cafenelele partenerului. Suntem conectați direct cu francizorii 5 to go cărora le acordăm suportul nostru la nivelul întregului business, fie că discutăm despre suport tehnic, sales sau training. Când spun asta, mă refer la toate provocările unei zile, de la reglajul râșniței și temperatura aparatului de cafea, până la noi sugestii legate de eventuale rețete sau produse solicitate de către clienții finali.” Călin Țiplea, B&B Group.
Călin Țiplea, și-a început cariera în domeniul vânzărilor în cadrul unei mari companii multinaționale de băuturi răcoritoare în anului 1998, din întâmplare, aplicând pentru acea poziție la fabrica companiei respective din Timișoara însoțind un prieten la interviu, fiind mai mult “păcălit” pentru a solicita acea poziție, iar mai departe, a fost dragoste pentru totdeauna, atașându-se iremediabil de vânzări în domeniul HoReCa.
Grupul B&B a devenit importator unic Bristot în România aproximativ în același timp în care 5 to go a luat naștere, mai exact când lanțul 5 to go număra nu mai mult de 2 cafenele, însă planurile erau mari. După o amplă discuție și negociere, B&B și-a asumat rolul de partener strategic 5 to go, luând în calcul toate implicațiile, inclusiv o creștere masivă a necesităților de distribuție și de achiziție de aparatură nouă pentru cafenelele ce vor urma să apară, investiție deloc de neglijat. Acum, la numai 2 ani distanță, 5 to go este cel mai mare lanț de cafenele din România, având peste 45 de locații deschise în toată țara.
“ În cadrul businessului pe care îl coordonez, acest proiect este unul special care ne permite să reacționăm rapid la nevoile pieței și ale clienților. Succesul de care se bucură conceptul 5 to go în România și rapiditatea cu care s-a dezvoltat ne-au ajutat să înțelegem mult mai bine comportamentul consumatorilor. Totodată, ne-a oferit ocazia să inovăm în materie de tipuri sau blenduri de cafea. Pe viitor, vom continua să analizăm preferințele consumatorilor noștri și să îi surprindem cu blenduri de cafea cât mai originale. “ Călin Țiplea, B&B Group.
Add Comment