Paul Banu, unul dintre antreprenorii 5 to go, ne povestește despre parcursul lui ca francizat și despre ceea ce l-a motivat să pornească pe acest drum.
Paul a ales să fie antreprenor, deoarece și-a dorit întotdeauna să aibă o afacere proprie. Pentru el, 5 to go a reprezentat o oportunitate de a-și îndeplini aceasta dorință, așa că a ales să facă parte din echipa noastră.
Întrebat ce l-a determinat să-și dezvolte businessul în România, răspunsul sau a fost: „Pentru că aici m-am născut, aici am crescut, și tot aici m-am dezvoltat, moral simt că datorez ceva acestei țări frumoase!”
Viziunea 5 to go l-a atras de la bun început. Printre conceptele dezvoltate de 5 to go se numără cel de fixed price și cel de coffee to go. Totodată, acesta s-a regăsit printre ideile celor din echipă și prin metodele lor de promovare a brandului: „Înainte de a mă decide să intru în familia 5 to go m-am documentat despre oamenii din spatele lanțului de cafenele 5 to go , și am descoperit că sunt niște oameni de succes și totodată ideile lor coincid cu ale mele.”
Din punct de vedere al colaborării noastre, Paul simte că a devenit un om mai responsabil de când și-a deschis propria cafenea. Un factor important care a contribuit la dezvoltarea să a constat în organizarea timpului și a programului. Chiar dacă lucrează alături de noi de mai puțin de un an, Paul consdieră că a reușit să se maturizeze și să evolueze alături de 5 to go: „Într-un timp scurt de un an de zile de când eu colaborez cu 5 to go , am reușit să mă maturizez nu doar pe plan profesional cât și pe cel personal.”
Clienții vin și pleacă, însă amintirile alături de ei rămân și te bucură întotdeauna. Chiar dacă i-a fost greu să aleagă, Paul ne-a împărtășit una dintre cele mai dragi amintiri ale sale: „Am rămas plăcut surprins când un grup de copii care frecventează cafeneaua zilnic , au venit în locație entuziasmați prezentându-mi ziarul clasei 5c, răsfoind ziarul , m-am regăsit printre rândurile lui la rubrica divertisment . De specificat că sponsorul ziarului era compania 5 to go , ei având emblema companiei ca și sponsor.”
Astfel, Paul consideră că s-a dezvoltat alături de 5 to go în ultimul an și este nerăbdător să trăiască și mai multe clipe frumoase alături de clienți, dar și alături de echipă.
Add Comment