Andrei Anghel este o persoană activă și cu bune abilități de comunicare, care și-a construit o carieră de personal trainer, bazată pe sport și interacțiune personală. Acest job l-a adus întotdeauna în contact direct cu oamenii, așa încât, pe mulți dintre aceștia a ajuns să îi cunoască îndeaproape, urmărindu-le rezultatele și evoluția.
Un business cu personalitate
Pentru că Bucureștiul este un oraș în plină dezvoltare, care oferă multe posibilități, Andrei a căutat să investească într-o nouă nișă, dar în care să își poată folosi abilitățile personale. El a optat pentru deschiderea unei cafenele 5 to go, business în care a vrut să aplice aceleași principii care i-au adus succesul în activitatea sa anterioară.
„Am peste 10 ani de experiență ca antrenor personal, unde, la fel, lucrez cu oamenii. Domeniile de activitate sunt total diferite, însă, cunoscându-i pe cei care stau în spatele acestei francize și având mare încredere în ei, în brand și în implicarea lor, mi-am spus că este un business care nu va da greș!”
Cafea bună în fiecare zi
În momentul în care a decis să acceseze franciza 5 to go, Andrei a considerat că aceasta are câteva atu-uri care fac diferența – prețul fix, produsele de calitate și un brand în continuă dezvoltare. Aceste argumente l-au convins să investească, fixându-și pe termen lung obiectivul de a conduce mai multe locații.
„În primele trei luni de activitate, pot spune că am trecut prin diferite stări și emoții! Erau foarte multe lucruri de rezolvat, care ne solicitau la maximum, dar, în același timp, aveam o stare de euforie și bucurie văzând clienții care ne calcă pragul zilnic și ne laudă pentru serviciile și zâmbetele pe care pe oferim! Impactul a fost unul foarte pozitiv – ne-am creat o relație strânsă cu oamenii din zonă, relații de prietenie, bazate pe fericirea pe care o aduce un strop de cafea bună în fiecare zi.”
Peste așteptări
Treptat, după emoțiile de început, Andrei s-a adaptat la noul său business și la franciza din care face acum parte. A contat foarte mult că avea deja experiență în zona horeca și faptul că era familiarizat în mare măsură cu produsele, dar și sprijinul comunității de francizați, unde a găsit sprijin încă de la început.
„Partea de management a fost puțin mai grea, dar cred că m-am descurcat peste așteptări. Relaționarea cu comunitatea de antreprenori 5 to go este una foarte bună, ne ajutam reciproc și ne oferim sfaturi pentru buna funcționare a întregii rețele.”
©Copyright 2024 – 5 to go. All Rights Reserved.
5 TO GO EUROPE HOLDING SRL – RO39990760